انجمن تخصصی قاریان قرآن کریم

نسخه‌ی کامل: فیلم مستند ایرانی " ظهورنزدیک است " که به برسی علائم ظهور می پردازد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
این فیلم با دلایل مستدل و کافی به برسی علائم ظهور حضرت مهدی می پردازد
این فیلم ساخته شده گروه فرهنگی مبشران ظهور است
امیدوارم کار ثوابی تونسته باشم انجام داده باشم

فیلم با فورمت mkv هست وبرای پخش آن می توانید از kmplayer استفاده کنید
لینک فیلم :

http://rapidshare.com/files/448406735/AVSEQ01.mkv

لینک مستقیم شده فیلم :

http://rapidpich.ir/d/369608

اگر لینک مستقیم شده فیلم کار نکرد میتوانید لینک اصلی را در اینجا مستقیم کنید :

rapidpich.ir
username : alim2006
password : 123456789

طریقه کار با این سایت :
1. پس از ورود به سایت از منوهای بالا موس را روی دانلود مستقیم برده وازگزینه های باز شده روی " دانلود جدید " کلیک می کنید.
2. لینک فایل را در کادر کپی کرده و روی دکمه دانلود کلیک کنید و منتظر بمانید تا در بالای کادر لینک شما و ظرفیت آن را بنویسد.
3.از منوهای بالا موس را روی دانلود مستقیم برده وازگزینه های باز شده روی " فایلها " کلیک می کنید وفایل خود را احتمالا بالاترین لینک است پیدا کنید و اگر جلوی آن علامت تیک خورده بود آماده دانلود است روی فایل کلیک کنید تا صفحه دانلود برای شما باز شود و اگر جلوی آن علامت تیک نخورده بود چنند بار صفحه را refresh کنید تا علامت تیک ظاهر شود.
اگر اشکالی بود به من بگید.
موفق باشید.
خیلی ممنونم بابت گذاشتن این مستند
به همه توصیه میکنم حتما ببینید
چون باعث خوشحالی اعضای محترم میشه چون

ظهور بسیار بسیار نزدیک است
بسم الله الرحمن الرحيم .
ظهور نزديک است ولي اگر دعا کنيد نزديک تر ميشود .
اگر منظورتون همون ((مستند ظهور بسيار نزديک است )) است بايد عرض کنم که / استنادات اين مستند سند دقيقي ندارد و همچنين توسط گروهي غير متخصص فراهم شده و شخصيت ها هم درست مطرح نشده است .
من حالا يه سري مصلب عرض مي کنم و بعدا اگر شد نقد کاملش رو خدمتتون عرض مي کنم .
آسيب هاي فيلم ظهور بسيار نزديک است .
اولبايد بگويم که آوردن خطبه البيان به عنوان سند در حالي که معتبر بودن آن به شدّت زير سوال است و کلماتش بسیارکلی و مبهم است.
مانند: زهق الزاهق، و خفت الحقائق و لحق‏ اللاحق و ثقلت الظهور و تقاربت الامور
ترجمه نادرست عبارات نفث بمعنای دمیدن است و شکافتن
آوردن کمتر از 5 در صد نشانه‌های ذکر شده در روایت.
در این خطبه 117 نشانه ذکر شده که تنها پنج عدد آن در اینجا ذکر شده است.
برای اثبات دوران قبل از ظهور بودن این عصر دست کم باید 70 تا 80 در صد از آنچه در روایات گفته شده تحقق یافته باشد.
نیاوردن موارد نقض
چهار جمله قبل از فتح عراق، به تخریب خراسان اشاره شده است ولی توضیحی از آن نمی‌بینیم.
در مورد علائم ظهور اين مطلب قابل توجه است که علائم حتميه فقط 5 تا هستند ((خروج سفياني ، خسف بيداء ، قتل نفس زکيّه ، صيحه آسماني ، و خروج يماني )) و فقط به حقيقت پيوستن اين 5 مورد حتمي است و آوردن مصداق در اين مورد قبل از ظهور کاري غلط است.
حال به بررسي علائم اورده شده در فيلم مي پردازيم .
و اما در مورد عبد الله / اگر هر سه روایت را ناظر به یک واقعه بدانیم چند نکته قابل برداشت است:
1. نام خلیفه عبدالله است.
2. در اثر جریانی ضد اخلاقی کشته می‌شود.
3. خبر مرگ او چهل روز پنهان می‌ماند و در روز عرفه به مردم می‌رسد.
4. بعد از مرگ او بر حاکمیت کسی توافق نمی‌شود تا امام ظهور می‌کند.
و بعد ،در اين مستند اعلام داشته شد که او پنهان است و شايد مرده باشد ، اما همه ديدند که او زنده بود و اين وارد ساختن آسيب به جريان مهدويت است .
طبیق بدون دلیل کافی
چنان که روشن است این ویژگی‌ها به قدری کلی است که در هر زمانی می‌تواند مصداق داشته باشد.

با این حال این تطبیق بدون دلیل است؛ زیرا:
اینان مدعی مرگ وی در اثر بیماری و کهولت سن هستند در حالی که روایت سخن از کشته شدن دارد.
خلیفه کشته شده از بنی عباس است در حالی که دلیلی در دست نیست که از بنی عباس بودن آل سعود را ثابت کند.
به راستی صد سال اخیر چه خصوصیتی دارد که گفته می‌شود در صد سال اخیر عربستان پادشاهی به این نام نداشته است.
خلل در دست راست سيد خراساني
تحریف آشکار حدیث
اصل قیام و خروج خراسانی در روایات معتبر شیعه آمده و قابل اعتماد است.
اما ویژگی‌های ظاهری وی در احادیث شیعی نیامده است. بنابراین نمی‌توان به آنها اطمینان کرد.
در هیچ حدیث شیعه و سنی، معتبر و ضعیف واژه «خلل» نیامده است و این تغییر دادن آشکار حدیث بدون هیچ قرینه‌ای است.
حدیثی که آنان دلیل حرفشان قرار داده‌اند دارای واژه «خال» آن هم در کتابی ضعیف از کتب اهل تسنن به نام فتن نعیم بن حماد.
عدم توجه و پاسخ‌گویی به احادیث معارض
روایت مورد استناد:
حَدَّثَنَا سَعِيدٌ أَبُو عُثْمَانَ، عَنْ جَابِرٍ، عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ، قَالَ: «يَخْرُجُ شَابٌّ مِنْ بَنِي هَاشِمٍ بِكَفِّهِ الْيُمْنَى خَالٌ مِنْ خُرَاسَانَ بِرَايَاتٍ سُودٍ بَيْنَ يَدَيْهِ شُعَيْبُ بْنُ صَالِحٍ، يُقَاتِلُ أَصْحَابَ السُّفْيَانِيِّ فَيَهْزِمُهُمْ» الفتن لنعيم بن حماد، ج1، ص312، ح901.
روایت معارض:
حَدَّثَنَا الْوَلِيدُ، وَرِشْدِينُ، عَنِ ابْنِ لَهِيعَةَ، عَنْ أَبِي قَبِيلٍ، عَنْ أَبِي رُومَانَ، عَنْ عَلِيٍّ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ قَالَ: «يَلْتَقِي السُّفْيَانِيُّ وَ الرَّايَاتُ السُّودُ، فِيهِمْ شَابٌّ مِنْ بَنِي هَاشِمٍ، فِي كَفِّهِ الْيُسْرَى خَالٌ، وَ عَلَى مُقَدِّمَتِهِ رَجُلٌ مِنْ بَنِي تَمِيمٍ يُقَالُ لَهُ شُعَيْبُ بْنُ صَالِحٍ بِبَابِ إِصْطَخْرَ، فَتَكُونُ بَيْنَهُمْ مَلْحَمَةٌ عَظِيمَةٌ، فَتَظْهَرُ الرَّايَاتُ السُّودُ، وَ تَهْرُبُ خَيْلُ السُّفْيَانِيِّ، فَعِنْدَ ذَلِكَ يَتَمَنَّى النَّاسُ الْمَهْدِيَّ وَ يَطْلُبُونَهُ» الفتن لنعيم بن حماد،ج1، ص321، ح914.
. تعیین وقت ظهور
تکذیب مشخص کنندگان وقت ظهور
عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ مُسْلِمٍ قَالَ قَالَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ يَا مُحَمَّدُ مَنْ أَخْبَرَكَ عَنَّا تَوْقِيتاً فَلَا تَهَابَنَّ أَنْ تُكَذِّبَهُ فَإِنَّا لَا نُوَقِّتُ لِأَحَدٍ وَقْتا. الغيبة للنعماني، ص289، ح3
حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ سِنَانٍ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ أَنَّهُ قَالَ أَبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ يُخْلِفَ وَقْتَ الْمُوَقِّتِين‏. الغيبة للنعماني، ص: 289، ح4
عَنْ أَبِي بَصِيرٍ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ قَالَ قُلْتُ لَهُ جُعِلْتُ فِدَاكَ مَتَى خُرُوجُ الْقَائِمِ ع فَقَالَ يَا أَبَا مُحَمَّدٍ إِنَّا أَهْلُ بَيْتٍ لَا نُوَقِّتُ وَ قَدْ قَالَ مُحَمَّدٌ كَذَبَ الْوَقَّاتُونَ يَا أَبَا مُحَمَّدٍ إِنَّ قُدَّامَ هَذَا الْأَمْرِ خَمْسَ عَلَامَات... . الغيبة للنعماني، ص: 289، ح6
چگونه می‌توان وجود چنین بیانات صریح و محکم امامان را نادیده گرفت و حرف این و آن را پذیرفت.‏
یکی دانستن حسنی و خراسانی
اختلاف حسنی و خراسانی
بنا به حدیث معتبر کتاب کافی:
سید حسنی در مکه قیام می‌کند و قبل از قیام امام نیز به شهادت می‌رسد و هرگز نمی‌تواند با امام بیعت کند.
تَحَرَّكَ الْحَسَنِيُّ وَ خَرَجَ صَاحِبُ هَذَا الْأَمْرِ مِنَ الْمَدِينَةِ إِلَى مَكَّة... وَ يَسْتَأْذِنَ اللَّهَ فِي ظُهُورِهِ فَيَطَّلِعُ عَلَى ذَلِكَ بَعْضُ مَوَالِيهِ فَيَأْتِي الْحَسَنِيَّ فَيُخْبِرُهُ الْخَبَرَ فَيَبْتَدِرُ الْحَسَنِيُّ إِلَى الْخُرُوجِ فَيَثِبُ عَلَيْهِ أَهْلُ مَكَّةَ فَيَقْتُلُونَهُ وَ يَبْعَثُونَ بِرَأْسِهِ إِلَى الشَّامِيِّ فَيَظْهَرُ عِنْدَ ذَلِكَ صَاحِبُ هَذَا الْأَمْرِ فَيُبَايِعُهُ النَّاسُ وَ يَتَّبِعُونَهُ. كافي، ج‏8، ص224، ح285
معنی صحیح استغاثه
در روایت مورد اشاره آمده است:
ثُمَّ يَخْرُجُ الْحَسَنِيُّ الْفَتَى الْصَبِيحُ الَّذِي نَحْوَ الدَّيْلَمِ يَصِيحُ بِصَوْتٍ لَهُ فَصِيحٍ يَا آلَ أَحْمَدَ أَجِيبُوا الْمَلْهُوفَ وَ الْمُنَادِيَ مِنْ حَوْلِ الضَّرِيحِ فَتُجِيبُهُ كُنُوزُ اللَّهِ بِالطَّالَقَانِ كُنُوزٌ وَ أَيُّ كُنُوزٍ لَيْسَتْ مِنْ فِضَّةٍ وَ لَا ذَهَبٍ بَلْ هِيَ رِجَالٌ كَزُبَرِ الْحَدِيد.
استغاثه یعنی حسنی از مردم طلب یاری می‌کند و مردانی نیز اجابت می‌کنند.
سازندگان این فیلم چون توان علمی مراجعه به متن عربی حدیث را ندارند به ترجمه حدیث رجوع کرده‌اند. و چون در ترجمه «استغاثه» نوشته شده، سازندگان گمان کرده‌اند، وی دعا می‌کند و بر دعای مقام معظم رهبری منطبق نموده‌اند.
سکوت مقام معظم رهبری
اولا مقام معظم رهبری در گفتگوهای خصوصی نارضایتی خود را بیان کرده‌اند.
ثانیا کسانی که روایت امام معصوم را تغییر می‌دهند و توجیه می‌کنند در مقابل بیان ایشان عاجز می‌مانند؟ دست کم می‌گویند «آقا تقیه می کند.»
ثالثا بیان رسمی و اعلان برائت آشکار توسط ایشان، اوضاع را وخیم‌تر می‌کند. زیرا سخنان ایشان از رسانة ملی پخش می‌شود و موجب رسانه‌ای شدن انحراف می‌گردد. و کسانی را هم که این سخنان را نشنیده‌اند درگیر می‌کند.
و هيچ يک از علما در فيلم ، مقام معظم رهبري را سيد خراساني ندانسته اند . و بايد دانست که ولي فقيه بودن مهم تر از سيد خراساني بودن است و احترام و اطاعت ما از حضرت آيت الله العظمي خامنه اي به دليل ولايت و مرجعيت است و ورجعيت و ولي امر مسلمين جهان بودن خيلي مهمتر از سيد خراساني بودن است.
. یمانی
ادعایی بی دلیل
هیچ قرینه ای بر تعدد یمانی وجود ندارد و این سخن از ریشه بی اساس است.
اکثر استناد این ادعاها به سخنان «برخی از محققین» است که بی اساس بودن آن را آشکار می‌کند.
مباحثی از این دست که اعتقاد مردم را می‌سازد بی‌‌مدرک و با ابهام قابل پذیرش نیست.
چون ادامه سخنان این قسمت و تطبیق بر سید حسن نصر الله بر این بنیان ویران بنا شده، بررسی نمی شود.
شعیب بن صالح
بیان مصداق‌ها موجب تعیین وقت
شعیب 72 ماه یعنی شش سال قبل از ظهور حرکت خود را آغاز می‌نماید.
دکتر احمدی نژاد ریاست محترم جمهور همان شعیب است.
چند ماه دیگر ریاست جمهوری ایشان شش ساله خواهد شد؟
آیا این سخن غیر از تعیین وقت چیز دیگری است؟
چند پرسش مهم
آیا مأموریت یاران امام مهدی مشابه مأموریت یاران امام حسین است تا گفته شود پیشینه مهم نیست؟
آیا یاران امام حسین همگی توان فرماندهی نظامی و مدیریت اجتماعی را داشتند؟
براستی کسانی که پیشینه درخشانی ندارند می‌توانند با ظهور امام عصر به یک باره انسان‌هایی الگو در حکومت مهدوی شوند؟
اگر چنین باشد این همه غربال برای چیست؟
براستی غربال یاران امام مهدی با غربال یاران امام حسین برابری می‌کند که مقامشان مقایسه شده است.
آیا همین مقایسه زمینه انحرافات بعدی را فراهم نکرده است؟
چقدر از انسان‌هایی را می‌شناسید که در دوران جنگ کنار امام و انقلاب بودند و در دوران رفاه و نعمت توان همراهی را نیافتند؟
این مستند در زمان پخش و توزیع از سوی بسیاری از علما،مراجع و بزرگام مورد نکوهش قرار گرفت و اعتبار آن به شدت زیر سوال است...
سلام

همان طور که آقا رضا و آقا سجاد فرمودن اشکالات فراوانی در این مستند وجود دارد . دوستان می توانند از لینک زیر نظرات مراجع تقلید و بزرگان را درباره این مستند مطالعه کنند . http://abna.ir/data.asp?lang=1&Id=293759

یا علی